Nemokamas pristatymas

Pasaulyje pristatymas

Aukščiausios kokybės

Dovanos

Paramos 24/7

100% Moneyback

Grįžti Keistis

Montessori Ugdymo Mediniai Žaislai, Atminties Lavinimo Žaidimą Vaikams Švietimo Stalo Žaidimas Intelektinės Plėtros Žaislai Vaikams

Montessori Ugdymo Mediniai Žaislai, Atminties Lavinimo Žaidimą Vaikams Švietimo Stalo Žaidimas Intelektinės Plėtros Žaislai Vaikams

lizdo

    €11.16 €18.61
    • (0)

SKU: n51523

Žymos: montessori rungtynės atmintis, gimnastas, montessori švietimo žaislas medinis, kubas montessory, žaidimas, montessori atminties muzikos, "apple" kirminas, juoda atminties valdyba, montessori ugdymo namuose mediniai žaislai, galaxy atminties valdyba.

Specifikacija:

  • Įspėjimas: no
  • Modelio Numeris: Montessori Ugdymo Mediniai Žaislai ;Atminties Lavinimo
  • Kilmės: KN(Kilmės)
  • Sertifikavimo: Europoje sertifikuotas (CE)
  • Amžius: 5-7 Metų

Kulka Taškų:

1、Švietimo Žaislas: Šis žaidimas žaislas yra puikus mokymo atminties vaikų.

2、Bauda Spausdinimas: 6 korteles su dvipuse turinio stiprinti vaikų vaizdo atminties galimybes.

3、Perfect for Fun: Palyginti su tradicinės šachmatų žaidimas, prakeiktas korteles duoda daugiau malonumo.Jums nereikės nerimauti apie prarasti šachmatų vienetų.Žaidimas yra lengva.Apversti kortelę ir padėkite jį žemyn pacios korteles su tuo pačiu modelius.

4、Premium Medžiaga: Pagamintas iš medžio, vandens pagrindu pagaminti dažai spalvos, saugias ir sveikas.

5、Dovana Vaikams: žaidimo įvairovė, papildomi iššūkiai, skirtingo sudėtingumo lygius rinktis, graži dovana vaikams.

Techniniai duomenys:

Pavadinimas: Apversti ir Rungtynės Atminties lavinimo Žaidimas

Medžiaga: mediena

Dydis: kaip parodyta nuotraukose

Taikoma amžius: daugiau nei 36 mėnesiai

Kaip žaisti:

1. Pasirinkti kortelės, jums patinka ir padėkite jį ant stalo. 2 Žaidėjai praleidžia 10-15 sekundžių įsiminti modelio kortelę.

2. Po apdailos įsiminti, įdėkite kortelę į atminties apversti valdyba, pasiruošęs pradėti žaidimą.

3. Remiantis taisykle, roko popieriaus žirklės, galite pradėti kortelės-prakeiktas pirma, naudoti atminties atversti 2 korteles iš eilės, ir jūs galite gauti 2 taškų, jeigu modelius, 2 kortos yra tos pačios, tada jūs galite laikyti rezultatas apačioje dalis valdyba.

4. Toliau savo ruožtu per 2 korteles.Jeigu modelius viduje yra ne tas pats, tada jums reikia pasukt atgal apversta korta, o kortelę-prakeiktas tikimybė bus perkelta savo varžovą, tada jūsų priešininkas turi išlaikyti prakeiktas korteles, kol jūsų priešininkas negali prilygti korteles su tuo pačiu modeliu.žaidimas baigsis, kol visos kortos yra apversta.

5. Po prakeiktas visas kortas, kas gauna daugiausiai taškų, laimi žaidimą.

Pakavimo Sąrašas:

1*Apversti ir Rungtynės Atminties lavinimo Žaidimas

Jums taip pat patiktų