Pasaulyje pristatymas
Dovanos
Grįžti Keistis
Nešiojami Prietaisai
Žymos: metalo smartwatch, diamond smart žiūrėti, armodd žiūrėti, phonewatch, kingwear m8, smart žiūrėti, cubot s550 pro, aš phon x, kingwear kw88 smartwatch, kw88 smartwatch.
Pareigos:
1.Rezoliucija: 80 * 160
2.Širdies ritmo nustatymas/Kraujo spaudimo nustatymas (Širdies ritmo valandos aptikimo)
3.Laikas/Pedometer/Kalorijų deginimo/Atstumo/Miego metu/Fotoaparatas/Įjungti/išjungti(3 skirtingų dial plokštės sąsaja)
4.Standartinis sporto funkcija(Pedometer/Atstumo/Kalorijų deginimas) Mult-sporto režimas(Moutaineering/Žygiai/
Krepšelį kamuolys/Veikia/Ping pong/Bicyling/Plaukimas/Badmintonas/Futbolas)
5.Miega mornitoring(Laikas/Quanlity/Apsistoti iki pabaigos laikas)
6.Priminimas: Kvietimas/Pranešimas/QQ/Wechat/Skype/Facebook/WhatsApp (Įrašyti 3 istorinius pranešimus)
7.Pažangi anti-loss : paieškos prietaiso / paieškos mobilusis telefonas
8.Signalo/Medicina-valgyti/Sėdimas/Vandens-gerti įspėjimo
9.Kitam priminti: Moteris menstruacijų ciklą (laikotarpis, saugos laikotarpį, pavojus laikotarpį)
10.GPS judėjimo sekimas
11.Ekrano šviesumo reguliavimas
12.Suplakti prietaiso nuotolinio valdymo vaizdo kamera
13.Tarpusavio patikrinti, išmatuoti judėjimo duomenis.
14.Sinchronizuoti duomenis su APK/APP: Hero Band II
Gaminio parametrų:
1.Reikalavimai sistemai : Android 4.4, arba aukščiau/ IOS 9.0 arba aukščiau/ Bluetooth 4.0
2.App kalbą: rusų, vokiečių, italų, Japonų, prancūzų, Supaprastinta Kinų,
Tradicinė Kinų, Anglų, Portugalija, Arabų, Malajų
3.Baterija : 130mAh
* Ar Packging sąrašą
1 x Smart wacth
1 x USB Kabelis
1 x Vartotojo Vadovas
1 x Mažmeninės Langelyje
1. negali rasti prietaiso, kai porą prietaisas?
Prašome įsitikinkite, kad atstumas tarp telefono ir prietaiso mažiau nei 0,5 m
Prašome įsitikinti, kad prietaisas yra ne pagal žemos battey.jei vis dar problema po 1,5 valandos krovimas,Prašome cantact mums.
2. Negali prijungti devicewith app?
A: Kai kurie išmaniųjų telefonų "bluetooth" paslauga bus neįprasta, kai iš naujo.Prašome perkrauti išmanųjį telefoną suporuoti prietaisą.
3. Kodėl "android" mobiliųjų atjungti?
A: "Android" mobiliųjų telefonų sistemos atminties valdymas bus b e priversti išjungti fono APP, jums reikia, jei norite išjungti energijos taupymo režimą, arba traukti PROGRAMĖLĘ į sistemą namų žaliame fone viduje, PROGRAMA nebus uždaryta.APP turi veikti
fone, "bluetooth" nebus automatiškai atsijungti.
4. Ne incomming skambutį arba pranešimą?
A: žr. splution APP į "parametras"-"FAQ", norėdami sužinoti, kaip išspręsti šią problemą
1) Mes priimame Alipay", "Paypal", Vakarų Sąjunga, TT.Visų didelių kredito kortelėmis per saugių atsiskaitymų procesorius sąlyginio DEPONAVIMO. 2) Mokėjimas turi būti atliktas per 3 dienų nuo užsakymo. 3) Jei galite\\\ \ 't kasos iš karto po aukciono arti, palaukite kelias minutes ir bandykite dar kartą Mokėjimai turi būti atlikti per 3 dienas.
1) Jei jūs Brazilijoje, pristatymo laikas yra 25-90 dienų, nesvarbu, kokios laivybos būdas, nes custom. 2) Jei jums sellect DHL/FedEx/TNT/UPS Expedited, gali tekti sumokėti tam tikrą mokestį, kai jūs pasirašyti langelį. 3) Jei esate iš Brazilija, Čilė ir Argentina, ir pasirinkite DHL/FedEx/TNT/UPS, prašome provise mums savo PVM mokėtojo kodas padėti prekes perduoti užsakymą fasterly. 4) Jei esate iš Brazilija, Čilė ir Ispanija, ir pasirinkite UPS laivybos būdas, jums reikia parodyti mokėjimo įrodymą, kai jūs gaunate į lauką. 5) Jei esate iš Šveicarijos, Švedijos, Austrijos, ir pasirinkite TNT laivybos būdas, jums reikia parodyti thepayment įrodymų, kai jūs gaunate į lauką. 6) Jei esate iš Vokietijos, ir pasirinkite TNT laivybos būdas, prašome provise savo įmonės kodas 7) Jei jums dar nėra gauta jūsų siunta per 30 dienų nuo mokėjimo, prašome susisiekti su mumis.Mes sekti siuntą ir susisieksime su jumis kaip įmanoma greičiau atsakyti.Mūsų tikslas yra klientų pasitenkinimas!
1) Jūs turite 7 dienas susisiekite su mumis ir 30 dienų grąžinti jį nuo tos dienos, kai ji buvo gauta.Jei ši prekė yra jūsų turimą daugiau nei 7 dienos, yra laikoma, naudojama ir MES NE PROBLEMA JUMS GRĄŽINTI pinigus AR PAKEISTI.IŠIMČIŲ NĖRA!Laivybos išlaidos yra padengti abu pardavėjo ir pirkėjo pusėje. 2) Visos grąžinamos prekės TURI BŪTI originalioje pakuotėje ir turėsite PATEIKTI mums laivybos sekimo numerį, konkrečios priežasties grįžti, ir jūsų užsakymo numerį. 3) Mes grąžinsime VISĄ SAVO LAIMĖJUSIO PASIŪLYMO SUMĄ, gavęs prekę į savo pradinę būklę ir pakuotes, visi komponentai ir priedai įtraukti, PO TIEK Pirkėjas ir Pardavėjas atšaukti operaciją iš Nilson.lt.ARBA, galite pasirinkti, kad pakeisti. 4) Mes padengti visas siuntimo išlaidas, jei prekė (- s) (yra) ne taip, kaip reklamuojama.
Jeigu esate patenkinti užsakymą, prašome, kad 5 Žvaigždučių atsiliepimus, kad, tai yra geriau, jei jūs galite dalytis nuotraukomis parodyti mums informacijos atsiliepimų reitingas.Mes suteiksime jums nuolaidos kuponus .Jei nesate patenkintas su užsakymo, prašome susisiekti su mumis per 24 valandas, mes liks su jumis tol, kol išspręsti problemą.
'